MORE WORK
INTRODUCTIEVIDEO’S
Het belangrijkste ingrediënt voor een toffe introductievideo is een goed script. In samenwerking met de opdrachtgever komen we tot precies datgene wat je doelgroep wil zien. In dit geval willen we laten zien dat een tof en flitsend concept een mooi ambachtelijke basis heeft. De basis voor de lekkere Softy’s komt namelijk van de melk van ’t IJsboerinneke in Moergestel. Het is dus ook nog eens een mooi lokaal product. De twee stadse ondernemers staan voor het eerst oog in oog met Klara de koe en nemen de melk mee naar de grote stad. Voor video 2 verhuizen ze vanuit de wat kleinere locatie in de Spoorzone naar de Oude Markt. Zoals je ziet, hebben ze meer melk en meer mensen en is de oude Trabant ingeruild voor een dikke Amerikaan!
ELK IJSJE ZIJN EIGEN KLEUR
Zoals je ziet, is Softy’s een kleurrijk concept. Roze is de kleur van zoetigheid, logisch dus dat deze kleur net iets vaker terugkomt. De kleuren van het ijsje met de kokosnoot ernaast stralen toch écht iets anders uit, dat klopt! Dit is namelijk het vegan softijs wat ze bij Softy’s verkopen.
EXPLODED
Een betere uitleg voor de snelle passant. Dat was nog steeds nodig na al het visueel geweld, want je ziet immers niet wat er allemaal onder het ijsje zit. We maakten twee grote posters op Abri-formaat waarin er twee Softy’s als het ware zijn geëxplodeerd. Duidelijker kunnen we het niet maken.