fbpx

FARM LIFE

2022-02-04T17:11:10+01:00

Een bijzonder Europees project waarbij we vijf jaar lang betrokken zijn. De landeigenaren gaan voor een natuurinclusieve manier van landbouw bedrijven, dé toekomstige manier van boeren dus. Binnen het project zijn wij als partner verantwoordelijk voor de productontwikkeling en marketing. Wat kan er gedaan worden met de opbrengst van de bomen en struiken, hoe wordt het verwerkt en hoe brengen we het op de markt. Onder andere voor De Koekoek uit Drimmelen ontwikkelden we diverse soorten houdbare conserven in glas op basis van het vlees van hun eigen varkens en seizoensaanbod van groente van de volle grond. Daarnaast verzorgen we onder andere de packshotfotografie en sfeerfotografie in de slagerij die hun biologische varkensvlees verwerkt en geven we trainingen over productontwikkeling aan geïnteresseerde boeren en landeigenaren.

PALI GROUP

2022-02-04T17:37:18+01:00

Het begon enkele jaren geleden met het ontwerpen, stylen en fotograferen van unieke beelden voor de internationale beursstand van Pali Group om zo hun expertise op het gebied van kalfsvlees duidelijk naar voren te brengen tussen de andere standhouders. Dit is de start geweest van een intensieve samenwerking op het gebied van receptontwikkeling, het verzorgen van de packshots en vele soorten sfeerfotografie. Ook waren we betrokken bij de start van smaakvolvlees.nl waarvoor we niet alleen zorgden voor packshots voor de bestelsite, maar ook inspirerende recepten ontwikkelden die gestyled en gefotografeerd werden. Kers op de taart is de smaakvolle foodreel die we geheel verzorgden, waarbij hun vakslager het uitbenen van een lende toont en wij dit vervolgens in de keuken verwerken.

GROWERS UNITED

2022-02-04T17:38:21+01:00

Growers United is een coöperatie van telers van kasgroenten, zoals aubergine, komkommer, paprika en tomaten. Met name voor hun merk Purple Pride waar de aubergines onder vallen, ontwikkelden we vele recepten. Zowel vanuit het verse product gedacht als vanuit hun vegan aubergineshoarma. Knallende beelden die frisheid, versheid en gezondheid uitstralen.

MOES. LEKKER LUCHTIG

2022-02-04T17:38:44+01:00

Moes.lekker luchtig maakt luchtige toetjes onder hun eigen label “plantgemaakt”, een woordspeling waarin je handgemaakt en plantaardig kunt lezen. De "moes" is dus volledig #plantaardig, superluchtig, heeft een romig mondgevoel en een smaakexplosie van fruit, écht fruit. Deze elementen hebben we terug laten komen in de productshots met een kleurrijke ondergrond, het echte fruit, de basisingrediënten en een "plantgemaakte" link.

JQ’S

2022-02-04T16:37:11+01:00

Als bijna-buurman weet distilleerderij JQ’s onze studio gemakkelijk te vinden. Het voordeel van een studio om de hoek, is dat ze al voor een packshot van één enkele fles gin binnen kunnen springen. Daarnaast worden er geregeld cocktails geshaked en gaan we de uitdaging niet uit de weg om deze cocktails te pairen met de lekkerste barsnacks.

CHEFVOOREENDAG.NL

2022-02-04T17:39:12+01:00

Al ruim voordat er sprake was van lockdowns bracht restaurant De Houtloods met kerst een uitgekiend menu voor thuis. Gedurende afgelopen twee jaar heeft dat vanzelfsprekend een enorme vlucht genomen en werden er niet alleen tijdens de feestdagen menu's voor thuis aangeboden. Samen met De Houtloods verzorgen wij de menukaarten, de instructievideo’s voor thuis, de fotografie van de gerechten en dragen we zorg voor het drukwerk.

SMARTWARES GROUP

2022-02-04T16:46:36+01:00

Wat zijn de mogelijkheden en toepassingen van een airfryer die niet alleen maar verwarmd door middel van hete lucht, maar daarnaast ook een stoomfunctie heeft? Die vraag kregen we van Smartwares Group. Uitvoerig testten we het nieuwe prototype en gingen volledig out-of-the-box aan de slag om te zoeken naar toepassingen die een échte meerwaarde zouden geven. Hieruit vloeiden een tiental toepasbare recepturen voort die niet alleen werden uitgeschreven, maar ook door middel van sfeerfotografie in beeld werden gebracht.

SOFTY’S

2022-02-04T16:58:31+01:00

Twee jonge en bevlogen ondernemers starten midden in de pandemie een uniek ijsconcept dat helemaal draait om hun liefde voor softijs. Niet gewoon op een hoorntje met discodip. Nee, de meest waanzinnige smaken en combinaties samengesteld door een topchef. Niet alleen de smaken en de ondernemers zijn stoer en kleurrijk, zo is de gehele uitstraling. In fotografie, branding en video hebben we dit unieke concept voor hen weten vast te leggen en gaan we ieder seizoen opnieuw aan de slag met de nieuwste creaties.

Ga naar de bovenkant